Lugnt firande

Gårdagens födelsedagsfirande blev lugnt eftersom båda är ungefär luspanka, om inte värra. Vad är värre än att vara luspank? M kom hem efter jobbet trött och sliten, blåste ut sina ljus från chokladpuddingen, men åt den inte eftersom han precis ätit på jobbet. Sen slog han sig ner i soffan, öppnade en öl och väntade på att matchen var igång. England vann som tur var med 2-1 på bortaplan mot Danmark, men matchen var ganska tråkig... Efter matchen lagade jag mat och till middagen kikade vi på When The Beatles Played at the Cavern. Riktigt skoj att se faktiskt! Vid midnatt var vi bägge redo för sängen och mupprade oss in till sovrummet, släckte lampan och stensomnade på fläcken!

Min födelsedag ska då minsann firas ordentligt! Även fast vi kommer skjuta upp den med ca 2 månader tills jag får se mina flickor i Kanada! =)

Kommentarer
Postat av: En av flickorna

Jaaa, vänta med firandet för bövelen! Här ska det firas högt o lågt på onsdag!!Kärleken!

2011-02-13 @ 03:55:45
URL: http://ingvarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0