Regnet det bara öser ner...

Det tar verkligen emot att gå och handla idag när det enda jag ser utanför mitt fönster är monsturöst stora regndroppar!! Kunde det inte vart snö istället? Eller nej förresten... Jag gillar inte snö och vinter... Strumpan, kan du inte komma till England och förklara vår här med?

Som tur är råkade Ms pappa glömma ett jättestort paraply, ni vet ett sånt man tillochmed kan gömma sig i, här förra gången de var på besök! Blir till att ta med det ut på min promenad till affären!

Jag är inne på att kolla på film nu och idag blir det nog Rocky Horror Picture Show. Jag älskar den!!! Bästaste minnet från den är givetvis när Karlsson och Ingvarsdotter skulle ut och svänga på de lurviga i Aucklandsnatten och sitter och förfestar tillsammans med flera hundra i en biosalong när de visar den filmen. Vi fick tyvärr inte platser bredvid varandra, men det fixar Ingvarsdotter genom att sätta sig mitt i gången bredvid mig! =) Det är äkta friendship det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0