Weymouth tredje gangen gilt

Imorgon aker jag och M till Weymouth igen for att halsa pa hans foraldrar. Det ska bli sa mysigt att komma bort for en helg! Fast egentligen har jag bara ledigt pa lordag. Jobbar tidigt pass imorgon eftersom chefen ar sjuk och pa sondag jobbar jag kvallspass, men jag klagar inte! Mer cash till Kanada!

Vi har inga direkta planer, men pa lordag eftermiddag blir det iallafall fotboll da Manchester United spelar mot Crawley Town i FA cupen. Tank er ett allsvensk lag spela mot ett division 3 lag. Det kommer bli en rolig match! Sen pa kvallen kanske det blir bowling igen. M vill inte att jag ska vara mastare allt for lange haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0