6 - Min dag

Vaknade vid 9 tiden alldeles jattepigg med en snarkandes M bredvid mig. Lag och funderade i ca 20 minuter pa att ga ut och springa eftersom solen lyste utanfor och sa fick det bli!

Helt fantastiskt vader idag! Solen sken och inte ett moln pa himlen. Riktigt varvader i januari! Jag tackar jag! Det marks aven i lagenheten att det har blivit varmare ute for varmen behover vi inte ha pa lika mycket nu. Och dessutom ar sniglarna tillbaka i koket om natterna... Inget vidare alls! Imorn blir det till att springa runt pa stan och leta snigeldodarmedel.

Efter springturen tog jag mig en snabbdusch, satte pa mig klader och at frukost framfor tvn. M lag fortfarande och sov, men nar han vaknade var det dags att plocka bort julen. Vi har varit lite sega med det eftersom vi trots allt larde oss att alska var lilla gran, plus att jag inte var hemma pa 10 dagar sa jag fick njuta lite extra av den nar jag kom hem.

Kvart over tva var det dags att ga till jobbet och sitta och ha trakigt i 8 timmar. Jag forsoker verkligen hitta saker att gora, men efter att ha skrubbat baren femtioelva ganger och den skiner som aldrig forr, blir det ratt svart. Putsade glas i mangder gjorde jag idag och borjade skriva pa en marknadsanalys till stallet. Det finns manga brister som behover atgardas minsann!

Nu har jag ca 30 minuter kvar att "arbeta" innan det bar av hem till en tom lagenhet. M jobbar kvall idag med sa det blir till att vira in sig i mysfilten och somna framfor tvn! O harliga liv!!

Kommentarer
Postat av: Mis H

Åh jojo känner igen problemet med sniglarna.. Hade oxå det i köket i min lägenhet på Korfu! Äckligt!! Men du vet att du kan döda dem så jävlarna med salt!

Kram på dig!

2011-01-20 @ 11:42:06
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0