Black Swan

Igår efter jobbet åkte jag och Kara till Poole och såg Black Swan. Det är absolut en av de bästa filmerna jag sett! Jag hade inga förväntningar på filmen och det enda jag visste om den var att den handlade om balett och Kara sa även att Natalie Portman var schizofren i den. När jag lämnade biosalongen ville jag dansa balett mest hela tiden! Så hilma vacker film och en gripande historia! Se den!!

Tänkte lägga in traliern eller en bild åtminstone, men min dator vill inte sammarbeta...

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Håller med dig om filmen - den är helt fantastisk!! =D Om man ska se en enda film i år så är det just den man ska se =)

2011-02-03 @ 10:15:54
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0