Bok nr 3 2011


En bok jag beställde till resan till Thailand 2008, men som aldrig hann levereras tyvärr. Nu när jag var hemma i Sverige på semester tog jag med mig den till England för att får lite svensk läsning för en gångs skull! Har läst engelska böcker ett bra tag nu och kände verkligen för att få läsa lite svensk text. Känner också att jag börjar tappa det svenska språket mer och mer... Så ha tålamod vänner om jag skriver förfärlig svenska! =)

Iallafall så har jag hunnit läsa ett kapitel än så länge och jag är redan fast! Fotbollstokig som jag är känns det verkligen skoj att läsa en sånhär bok efter lite spänning och må bra böcker som jag läst det senaste. Det bästa är att man kanske inte behöver hänga med riktigt lika mycket, utan bara läsa på.

Jag återkommer med en kort beskrivning när jag är finito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0