Vår vår här var det vår!!!

Idag åkte solbrillorna och Conversen på när jag tog mig en liten promenad genom stan! Så underbart att ha solen lysandes i ansiktet och bara känna hur D-vitaminen forsar in i huden! Jag hoppas verkligen detta vädret stannar i några dagar till för på lördag är det planerad utflykt eftersom båda är lediga. Promenad längs stranden i jättemånga timmar med medtagen lunch står på agendan.

Jag trivs verkligen bäst i solen! M fragade vad jag hade för ärende på stan och jag sa att jag bara ville komma ut och inte sitta inne en dag som denna. Tydligen var det konstigt enligt honom, men jag gillart!



Kommentarer
Postat av: strumpan

åhhh vad mysigt det låter vill oxå ha lite vår i mitt år..kram kram

2011-01-21 @ 04:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0