3-3

Efter fredags misslyckande i bowling står det nu 3-3 mellan mig och M... Jag skyller på alla kidsen som kom inskrikandes under vårt sista spel och totalförstörde min koncentration!!!

Så nu måste (eller ja, måste o måste, vi båda vill) spela en turnering till för att kröna Bournemouthmästaren innan vi flyttar! 6 veckor kvar till flytten och jag längtar sååååå!!! Kanada here we come liksom! Fast vi har inte fixat Ms visum än... Men det löser sig! Allt löser sig på ett eller annat sätt! En extra vecka hos svärpäronen är inte helt åt skogen.

Imorn är det back to work som gäller, men jag ser fram emot det faktiskt! Vi har för en gångs skull fullt hotell i 3 nätter och jag jobbar alla 3 kvällar, så det är busy busy! Fast å andra sidan får jag inte läsa min bok så mycket, men det får jag göra hemma istället.

Vad ska ni göra i veckan?

Kommentarer
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Ni måste absolut ta en match innan ni åker, så du hinner vinna titeln ;) Så ni flyttar permanent till Kanada nu då, eller?



Vilken bok läser du? =)



SV: Tack snälla! Jag ser själv inte mig som driven så det var kul att höra =) Jag tycker det är tufft av dig att flytta runt till olika länder, skulle jag också vilja göra =)

2011-03-14 @ 19:54:20
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0