Ett brev på posten

Något av det bästa jag vet är att få brev på posten. Ett riktigt brev man kan ta på, och inte ett meddelande på facebook eller ett mail. Mitt och Cs brevskrivande till varandra började redan när jag var i USA och pluggade i ett år när jag var 17 år. Vi ville liksom inte skriva mail till varandra fram och tillbaka för vi kände båda att det är lätt att tappa kontakten på det sättet, så vi bestämde oss för att skriva gamla hederliga handskrivna brev till varandra! Visst har det blivit ett och annat dataskrivet brev här och var, men har man mycket att berätta blir det lätt 5 dataskrivna sidor istället för 10 handskrivna! Efter USA var det Cs tur att flytta ner till Australien i 2 år och när hon kom hem flyttade jag till Lidköping och senare till Nya Zeeland, och nu sitter jag i England och hon i Göteborg. The show must go on! Snart flyttar jag till Kanada och jag har ingen tvekan på att vår tradition kommer fortsätta även då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0