Nu är det nära!!!

Alla papprena är kirrade, blir påskrivna imorn och away to France they go! Ja, tydligen måste man skicka sin visumansökning till Frankrike om man är engelsman... Har jag det om bakfoten när jag trodde att engelsmän och fransmän inte gillar varandra särskilt mycket? Jaja, bäst för dem att de ger M ett visum, annars får de känna på den svenska vikingavreden!! Och det vill de inte!!!

Ska bli så underbart att vara på resande fot igen och upptäcka nya platser och kulturer! Det spritter i kroppen, och jag vill bort från England nu, nu, NU! Kanske komma tillbaka sen, men det lutar nog åt Sverige. Fast det har vi ett helt år till på oss att tänka på! Jag säger bara: Det land med bästa jobberbjudandet slår jag mig ner i!

Ledsen att det inte är så mycket bilder det senaste, men jag har inte fotat något speciellt skoj... Jag själv ser ut som ett vandrande spöke som inte färgat håret på alldeles för länge!! It takes me back to the Golden days med Ingvarsdotter i Portsmouth när Mamma Ingvarsdotter frågade sin dotter om de inte har hårfärg i England... Det finns, men det är så mycket annat roligt man kan spendera sina pund på!

Karlsson och Ingvarsdotter anno 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0