Ok eller inte ok?

Igar nar jag kommit hem fran jobbet slangde jag mig i soffan for att kika pa lite tv. Jag fastnade framfor ett program som heter Hotter than my Daughter. Det var nog det varsta jag sett pa ar och dar. Programmet handlar om en mor som klar sig "snyggare" an sin dotter och i slutet far de bada en make over som piffar upp dotern mer och piffar ner mamman. Inget markvardigt med det kanske, men den ena mamman som medverkade igar var ta mej f**n helt stord! Hon tyckte sjalvklart att hon var snyggare an sin dotter, och sa det till och med framfor henne!!! Ja just det, sen ar det ju givetvis inte hur vacker man ar pa insidan, utan hur man ser ut till det yttre sa hon ocksa.
Dottern var en blyg, jattesnall 18aring som alskade allt som hade med manga att gora. Visst, hennes kladstil gjorde att hon sag ut som 15, men det ar hennes satt att uttrycka sig sjalv! Hon sminkade sig aldrig, men var valdigt sot anda. Nar make overn var over var hon alldeles chokad. Inte for att de hade anvant mycket smink, men de hade andrat frisyren ganska mycket, klippt rak lugg och tupperat topparna (pa tok for mycket for min smak).

Det programmet fick mig att vilja hoppa in i tv rutan och klappa mamman hart pa kinden! Aldrig att jag kommer se ner pa min dotter (eller son) och saga att hon inte ar vacker! Gaaaaaah det gjorde mig verkligen frustrerad det programmet!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Eleni

Hmm låter som en riktigt sjuk serie! Antar att den gick på mtv eller? Ofta sånna störda grejer där!

Jag åker till London 11-14, alltså nästa fredag!!!! Cant wait!! Och cant wait på fröken Karlssons tips som jag läste att du faktiskt skulle skriva till mig;)Hur långt från London är du? Hade ju vart väldans kul om du kom dit så vi kunde ses en smula!!

Kram kraam!!

2011-03-02 @ 21:46:40
URL: http://brannassla.blogg.se/
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Kan tro att du blev förbannad framför det programmet, skulle jag också ha blivit. Ibland fattar man inte vilka knäppa människor det finns =/

2011-03-03 @ 13:05:50
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0