Vad ska jag hitta på?

Idag är en såndär dum dag då jag jobber mellan 7.30 - 14.30 och M jobbar mellan 12 - 22. Det blir liksom ingen tid över till att umgås. O andra sidan börjar vi båda sent imorgon så det blir nog en sen kväll ikväll...

Medans M är på jobbet tänkte jag ha en heldag för mig och min kropp. Ja, det lät ju alldeles fel... Jag menar givetvis ett långt, härligt bad med body scrub, ansiktsscrub, ansiktsmask x 2 och massa bubblor. Sen blir det en god sallad som jag piffar upp med tonfisk, keso och stekt svamp. Till det dricker jag ett glas rose och läser troligtvis ut Luftslottet som sprängdes.

Vad ska ni göra denna fredag?

Kommentarer
Postat av: Eleniiii

Det låter som du lever lyxliv där fröken Karlsson!! Ja och OFCOURSE kollade jag på Eurovision, och spenderade mina euro på mobilen för att rösta på Sverige. Det gjorde du väl med???;) Grymt med tredjeplats, fast jaaa första plats hade ju vart snäppet bättre! Jag gillade våran låt, sen hejade jag på Ungern och Bosnien med..gick ju sådär haha.. Vilka tyckte du om? Kram från Greece

2011-05-23 @ 23:49:57
URL: http://brannassla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0