5 timmar i Lake Louise

På vår resa genom Klippiga Bergen hade vi 5 timmar att spendera i Lake Louise. Jag visste innan att det inte var ett stort samhälle, men att det inte var större än Väjern hade jag inte förväntat mig... Mindre bostäder, mer affärer, lika öde. Mitt mål med att stanna i Lake Louise istället för att forsätta med bussen till Whistler var att se sjön. Annica och Mikaela hade varit där i sommras och det såg helt fantastiskt ut! Vi hade en lite mer annorlunda miljö då sjön var fryst och det var ett isslott byggt på sjön.
Eftersom det var Mike födelsedag firade vi med drinkar på den lokala puben och spelade biljard medans vi väntade på bussen. Som för övrigt var 1 timme sen... Jätteskoj...
Mike med hans födelsedagspresent (t-shirten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0